اخباربانک و بیمهویژه ها

ثبت وقایع مدیریت شهری از اولویت های فرهنگی بانک شهر

به گزارش صنعت کار، به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک در ادامه فعالیت های فرهنگی خود و با توجه به وظایفی که در زمینه مسئولیت اجتماعی برای آن تعریف شده است،حمایت از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر را بر عهده گرفت .
وی با اشاره به اهمیت صنعت سینما خاطر نشان کرد: در دنیای امروز، صنعت فیلم و سینما یکی از مهمترین ابزارها در انتقال پیام به مخاطبان است و به همین دلیل کانال ارتباطی بسیار مهمی در فرایند پیام رسانی محسوب می شود.
عظیمی در ادامه، توجه به موضوعات شهری و ارتقای سبک زندگی شهروندان را از مهمترین اولویت های بانک شهر دانست و افزود: به همین منظور، این بانک در ادامه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود، ثبت وقایع شهری شکل گرفته در قالب فیلم ها و تاریخ نویسی مدیریت شهری از طریق این صنعت را در دستور کار خود قرار داد و حمایت از یکی از مهمترین جشنواره های بین المللی فیلم را بر عهده گرفت.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا فعالیت های این بانک در حوزه فرهنگ و هنرکه طی سال ها با ارائه خدمات در نمایشگاه های کتاب تهران و سایر شهرهای کشور صورت گرفته، با ثبت وقایع مدیریت شهری در حوزه فیلم و سینما توسعه یابد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا