اخباربانک و بیمهویژه ها

خدمات بانک توسعه تعاون با فعالیت تعاونی‌ها پیوند خورده است

به گزارش صنعت کار، عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه مشترک برخی از مدیران ستادی این بانک با اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی توسعه سازه‌های فولاد ایرانیان بابیان مطلب فوق اظهار داشت: وجود ظرفیت‌های بالقوه و مزیت‌های رقابتی در فعالیت‌های بسیاری از فعالین اقتصادی بخش تعاون به‌ویژه در حوزه تولید و توسعه سازه‌های فولادی سبب پیوند ناگسستنی خدمات قابل‌ارائه بانک توسعه تعاون باکم و کیف فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی شده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های قابل‌توجه کشورمان در ارتباط با ایجاد زیرساخت‌های فلزی و همچنین ساخت و تولید سازه‌های فلزی در این خصوص گفت: ضریب اشتغال‌زائی و امکان خلق ثروت و نیز ارزش‌افزوده ازجمله مزیت‌های رقابتی این‌گونه فعالیت‌ها در بخش‌های زیرساختی است که نیازمند حمایت و پشتیبانی بانک‌ها و به‌ویژه بانک تخصصی-توسعه ای تعاون می‌باشد.

نجفی افزود: برقراری تفاهم‌نامه‌های همکاری زمینه‌ساز و تسهیل‌کننده شرایط لازم برای ایجاد و خلق ارزش در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی تشکل‌های تعاونی فعال در این‌گونه بخش‌ها است.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به رسالت اصلی این بانک در حمایت حداکثری از فعالین بخش تعاون دراین‌ارتباط خاطرنشان کرد: تعریف و تبیین مدل متناسب اقتصادی ضمن هموار نمودن زمینه همکاری‌های متقابل، شرایط ارائه خدمات به متقاضیان و مشتریان مختلف را در بخش‌ها و زیربخش های گوناگون اقتصادی تسهیل و تسریع خواهد ساخت.

وی همچنین گفت: تجهیز فعالیت تشکل‌های تعاونی به علم و دانش روز و اتکا آن‌ها به نوآوری‌ها و خلاقیت‌های ویژه سبب ورود محصولات تولیدی آن‌ها به چرخه بازار در چارچوب اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نجفی با تأکید بر اشتراک منافع اقتصادی گردانندگان اصلی تعاونی‌ها و اعضای آن‌ها در یک نظام جامع و مطمئن، دراین‌باره اضافه کرد: همکاری صمیمانه و هم‌افزایی فوق‌العاده در نظام فعالیتی تعاونی‌ها ضمن دربرداشتن موضوع مهم اشتغال –موجب خلق ثروت و به‌تبع آن ایجاد ارزش‌افزوده موردنیاز است و طبیعتاً تزریق اعتبار و منابع کارگشا به این‌گونه فعالیت‌ها متضمن رونق اقتصادی و شکوفایی فضای کسب‌وکار در چرخه بازار می‌باشد.

در ادامه البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون نیز ضمن تأکید بر تأمین مطالبات و درخواست‌های تعاونی‌ها توسط این بانک در این خصوص گفت: تأمین حد اعتباری متقاضیان تعاونی فعال در حوزه تولید سازه‌های فولادی و فلزی از طریق گشایش LC، خرید دین، سرمایه در گردش و صدور ضمانت‌نامه‌ها امکان‌پذیر است و دراین‌ارتباط بانک توسعه تعاون از عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

شایان‌ذکر است در این نشست مدیران امور شعب، امور بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی و همچنین مدیریت شعب استان تهران بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

 

    

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا