اخبارنفت و پتروشیمیویژه ها

صدور نخستین پروانه بهداشتی محصولات پتروشیمی

به گزار صنعت کار، بر اساس اعلام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) در راستای حمایت از محیط زیست، ارتقاء سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه پنجساله Food Grade برای محصولات پلی اتیلن سنگین (‪HD‬) و پلی اتیلن سبک (‪LD‬) از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت شد.

پتروشیمی بندرامام (ره) مراحل دریافت پروانه ‪Food Grade‬ را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و طی این سال‌ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی شاپور اهواز داشت، موفق شد همه مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

لازمه دریافت پروانه ‪Food Grade‬، اخذ مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولان فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات‪LD ‬ و HD‬، طراحی لوگوی جدید بر روی کیسه‌های بسته‌بندی محصولات‪ LD ‬و ‪ HD‬به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت بسپاران بندرامام(ره) این مجوزها کسب شد.

پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور توسط شرکت پتروشیمی بندرامام (ره) دریافت شده است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا