اخباربانک و بیمهویژه ها

قرارداد بیمه تکمیلی خانواده معزز شهد و ایثارگران یکی از قراردادهای بزرگ صنعت بیمه است

به گزارش صنعت کار، دراین همایش محمدرضا كشاورز مدیرعامل بیمه دی ضمن تأكید بر انسجام سازمانی عنوان كرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین ارزش ها و اهداف سازمان و هم اندیشی در این باره است. ما به دنبال اثر گذاری هستیم.
وی ضمن اشاره به دستاوردهای مثبت بیمه دی در چهارماهه نخست سال جاری افزود: اگرچه شركت هم اكنون در وضعیت خوبی به سر می برد، اما نیاز به تلاش و دقت بیشتری داریم.
مدیرعامل بیمه دی قرارداد درمان تكمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یكی از قراردادهای موفق صنعت دانست و گفت: طی دو سالی كه این قرارداد در بیمه دی اجرا شده است، یكی از بهترین تجربه های صنعت بیمه كه قابلیت الگو شدن را دارد در این شركت رقم خورده است.
كشاورز با اشاره به برنامه های امید بخشی كه در دستور كار قرار گرفته است اظهار كرد: بخشی از این برنامه ها در حوزه منابع انسانی و بحث طبقه بندی شغل و شاغل انجام شده است كه سعی شد با ساعت ها كار كارشناسی نظامی مبتنی بر یك سری متغیرها داشته باشیم تا بتوانیم عدالت و شفاف سازی را در شركت توسعه دهیم.
در ادامه این همایش كارگروه هایی با موضوعات مختلف فنی، مالی و منابع انسانی تشكیل و مسائل و چالش های شركت به بحث و بررسی گذارده شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا