اخباربانک و بیمهویژه ها

بانک گردشگری هم قدم با والیبال کشور

به گزارش صنعت کار، بانک گردشگری، در سال های گذشته یکی از موفق ترین ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است. این بانک خصوصی به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است. بانک گردشگری اما به ورزش والیبال، نگاه ویژه ای داشته است و این موضوع را می توان در حمایت این بنگاه اقتصادی نظاره گر بود. این بانك در سال 1396، به عنوان حامي اصلى مالي واليبال ايران تا پايان سال ٢٠٢٠ ميلادي از سوي كميته اقتصادي و بازاريابي فدراسيون والیبال انتخاب ومعرفي شد. در این راستا تفاهم ‌نامه همکاری از ابتداي سال 1396 به مدت چهار سال منعقد شد و بر اساس آن بانك گردشگري در كليه رويدادها به عنوان اسپانسر تيم ‌هاي ملي حضور خواهد داشت.

این روزها که تب والیبال همه جا را فراگرفته است زمان مناسبی است تا بار دیگر از حامی دیرین این ورزش یادی کنیم. افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال درخصوص حمایت های این بانک از والیبال گفت: بانک گردشگری رفیق روزهای سخت تیم ملی والیبال بود ودر طی سه سال گذشته حامی فدراسیون بوده و به واقع با وجود اینکه والیبال در سالهای گذشته شرایط چندان مناسبی نداشت اما بانک گردشگری هیچگاه دست از حمایت از فدراسیون و تیم ملی والیبال برنداشت.وی خاطر نشان کرد: بی تردید حمایتهای مالی انگیزه کسب موفقیت را افزایش داده و باعث می شود تا بازیکنان با فراغ بال و خیال آسوده فقط به تمرین و مسابقات بیندیشند که مسلما نقش بانک گردشگری در ایجاد این شرایط بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است.

لازم به ذکراست بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در رده سنی زیر۲۱ سال به میزبانی شهر منامه بحرین برگزار شد وجوانان والیبالیست کشورمان در این مسابقات با پیروزی برایتالیا در دیدار پایانی بربام والیبال دنیا ایستادند. این درحالی است که پیش از این هرگز تیم ملی جوانان والیبال ایران موفق نشده بود به قهرمانی جهان دست یابد و بهترین نتیجه تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، عنوان سومی سال ۲۰۰۷ با هدایت مصطفی کارخانه بوده است. قطعا کسب پیروزی و موفقیت تیم ملی والیبال در ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بیشتر در ایران اسلامی موثر بوده و در این راستا بانک گردشگری نقش پررنگی ایفا نموده است.ودرواقع به نوعی وجود اسپانسرقوی مثل بانک گردشگری خود در کسب نتایج مثبت بسیارمهم واساسی است.

ایجاد فرهنگ ورزش در بین افراد جامعه و توجه به جنبه های سلامت جسم و روح از موضوعاتی است که بانک گردشگری در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود همیشه مد نظر داشته و سعی کرده تا در کمپین حمایت از والیبال آن را در بین مردم نهادینه کند.

 

سیدعبدالله میرحسینی

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا