اخباربانک و بیمهویژه ها

کسب رتبه نخست بانک ملت درامر اطلاع رسانی

به گزارش صنعت کار، علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی بانک ملت در مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: همکاران روابط عمومی بانک ملت در سالی که گذشت با همدلی، بهترین ها را برای بزرگترین بانک بورسی کشور رقم زدند.

وی در ادامه گفت: 17 مردادماه روز خبرنگار است. علت نامگذاری آن هم شهادت محمود صارمی در یک کشور بیگانه است. انتخاب این روزبه عنوان روز خبرنگار یک انتخاب هوشمندانه و خردمندانه است چون اشارت بر بی مرز بودن خبرنگاران و مخاطرات این شغل مهم و اهیمت ویژه آن دارد.

مدیرروابط عمومی بانک ملت با اشاره به مقام والای خبرنگارن ایثارگر کشور و ادای احترام به آنها یاد استادان ناصر مردوخی و مهدی اسلامی از فعالان حوزه رسانه که سال گذشته در میان ما بودند و امسال از بین ما رفته اند را نیز گرامی داشت.

صابریان افزود: در باب اهمیت خبرنگاری و جایگاه قلم سخنرانی های زیادی شده است. نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی، توسعه شاخص های انسانی و البته اجتماعی، ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری آنان بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: به عنوان روابط عمومی یک نهاد اقتصادی بزرگ و اثرگذار در اقتصاد کشور نه تنها خود را از تعامل با رسانه بی نیاز نمی دانیم بلکه اعتقاد راسخ داریم ارتباط با رسانه ها با کیفیت بهتر و اثربخش تر صورت بگیرد. سمت و سو و جهت گیری ها در دوره 19 ماهه مدیریت اینجانب در روابط عمومی بانک ملت؛ محتوا محوری، احترام به مخاطب، شناسایی خبرنگاران و گزارشگران توانمند و لو کم آوازه و گمنام است تا بتوان از ظرفیت های پنهان آنان استفاده و بهره کافی برده شود.

صابریان افزود: مدیرعامل بانک ملت همواره بر توجه ویژه به حوزه رسانه در مدیریت روابط عمومی بانک به عنوان یک وظیفه بسیار اساسی تاکید داشته است تا بتوانیم آنچه که از توان ظرفیت و حوزه عملکردی رسانه مهیا و میسور است بهره بگیریم تا در تمامی حوزه ها حداکثر تلاش و اثربخشی را داشته باشیم.

صابریان در پایان گفت: ایران هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به قلمی توانمند، امید بخش به جامعه، بدور از سیاه نمایی و اغراق در برخی ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی و پیشگیری کننده نیازمند است که این امر تنها با وجود شما خبرنگاران متعهد محقق می شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا