اخباربانک و بیمهویژه ها

سنگ تمام بانک ملت در تجلیل از خبرنگاران

به گزارش صنعت کار، امسال همزمان با فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، روابط عمومی بانک ملت با برگزاری آیینی با حضور بیش از 130 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای تجلیل کرد. این آیین که از نظم اجرایی خوبی نیز برخوردار بود، پس از پخش پیام ویدیویی اختصاصی دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، سخنرانی افتتاحیه و خوش آمدگویی از سوی علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی این بانک، با اجرای چند برنامه متنوع از جمله موسیقی زنده، نمایش طنز و پخش کلیپ نوستالژیک از خبرنگاران پیگیری شد.

براساس این گزارش کلیپ بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار که برای نخستین بار در اقدامی مبتکرانه از سوی یک بانک تهیه و منتشر شده بود، در مراسم تجلیل از خبرنگاران به نمایش درآمد و پس از آن به سرعت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به طور گسترده توسط کانال های سراسری، استانی و محلی بازنشر شد.

همچنین روابط عمومی بانک ملت با ارسال پیامک به رسانه ها، خبرنگاران، گزارشگران و روزنامه نگاران حوزه اقتصادی، انتشار بنر تبریک  در صفحه اینستاگرام و گروه خبرنگاران همکار و انتشار پیام مدیرعامل این بانک به مناسبت روز خبرنگار در وب سایت رسمی کلکسیونی از اقدامات شایسته در قدردانی از اصحاب رسانه به نمایش گذاشت.

برای مشاهده کلیپ بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار در آپارات کلیک کنید.

https://www.aparat.com/v/fy9jQ

ملت

 

منبع: موج

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا