اخباربانک و بیمهویژه ها

شایسته سالاری در یک انتصاب

به گزارش صنعت کار، خلیل حسن زاده از مدیران با سابقه صنعت بیمه، کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دکتری PhD مدیریت دولتی منابع انسانی از پردیس دانشگاه تهران را در سوابق علمی و تحصیلی خود دارا است.
معاون فنی جدید “بیمه ما” سابقه فعالیت حرفه ای در بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان مدیرعامل و همچنین فعالیت در شرکت های رایان نسیم آوای فردا، بیمه ایران، حمل و نقل بین المللی بوشکانراه تبریز و … در کارنامه خود دارد که طی چندین سال تلاش در شرکت های مختلف، مسئولیت های مختلفی را نیز تجربه نموده اند.  باتوجه به رشد سهم بیمه‌های عمرو زندگی در پرتفوی صنعت بیمه کشور و همچنین استراژی شرکت “بیمه ما”در فروش این نوع بیمه،انتخاب حسن زاده کمند به دلیل رزومه قوی در این حوزه که هم سابقه مدیرعاملی شرکت بیمه خاورمیانه را هم در کارنامه خود دارد و هم مدیری فنی و متخصص در بیمه های عمر محسوب می شود، بسیار مدبرانه و قابل تقدیر است.
انتخاب حسن زاده کمند فقط یک انتخاب خوب درشرکت “بیمه ما” نیست بلکه نقطه مثبتی در عملکرد مدیریت این شرکت محسوب می شود که حکمی درست صادر کرده و در واقع شایسته سالاری در یک انتخاب است.
لازم به ذکر است شرکت بیمه ما در سال 97 با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و برنامه ریزی های دقیق، علاوه بر رشد پرتفوی در راستای بهبود کیفیت خود و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گام برداشته است. امید است با انتصاب جدید، این شرکت در مسیر تحقق اهداف خود و همچنین در راستای پیشبرد اهداف عالی صنعت بیمه گام های موثرتری را بردارد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا