اخباربانک و بیمهویژه ها

پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های خردومتوسط در مناطق روستایی و عشایری

به گزارش صنعت کار، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر بابیان مطلب فوق اظهار داشت: کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی بومی، مشاغل و حرفه‌های روستایی و عشایری از مهم‌ترین پیشرانه‌های توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌آید و دستگاه‌های مسئول اقدامات گوناگونی برای روز آمدن نمودن و بهینه ساختن روش‌های تولید در این رشته‌ها انجام داده‌اند و بانک‌ها خصوص بانک توسعه تعاون نیز به‌عنوان رکن مالی اقتصاد، متناسب با نوع فعالیت اقتصادی روستاییان و عشایر، تسهیلات و خدمات بانکی اختصاصی خود را ارائه داده است.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های خرد، متوسط و بزرگ مستقر در مناطق روستایی و عشایری موجبات حفظ و ایجاد اشتغال در استان‌های کشور را فراهم آورده است و حمایت مالی و معنوی از این اقشار تلاشگر به حفظ و توسعه محصولات بومی ایشان کمک شایانی می‌کند.

مهدیان در بازدید از غرفه‌های روستاییان و عشایر استان‌های مختلف خاطرنشان کرد: تنوع فرهنگی و اقلیمی و بومی ویژه هر منطقه از کشور منجر به تولید محصولاتی منحصربه‌فرد گردیده است که بسترساز ایجاد مزیت‌های خاص در تولید محصولات اقتصادی بوده است.

مهدیان افزود: امروزه محصولات روستایی و عشایری جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و بازارهای متعددی برای بهره‌مندی از دستاوردهای روستاییان شکل‌گرفته است.

گفتنی است در این بازدید اعضاء هیئت‌مدیره و مدیران امور مشتریان و بانکداری شرکتی و روابط عمومی و حوزه مدیریت و روسای ادارات این امور مدیرعامل را همراهی می‌کردند.

شایان‌ذکر است بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری غرفه خود را در سالن هشت نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر برقرار نموده و پذیرای مراجعین می‌باشد.

 

        

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا