اخباربانک و بیمهویژه ها

تسهیلات بانک گردشگری برای ساخت جدیدترین هتل تهران

به گزارش صنعت کار، به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، هتل ویستریا در منطقه دربند تهران با مشارکت بانک گردشگری و از محل منابع صندوق توسعه ملی به مساحت 15هزارمتر مربع بنا با ظرفیت 100 اتاق در 20 طبقه ساخته و در اوایل شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
محمد رضا صدری مالک این هتل گفت: با توجه به توریستی بودن منطقه دربند و حضور گردشگران خارجی و داخلی بازدهی سرمایه گذاری این پروژه بسیار بالا خواهد بود.
وی افزود: بانک گردشگری به عنوان بانک حامی صنعت گردشگری نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در جهت احداث و راه اندازی این هتل ایفا کرده و مسلما ادامه این روند و حمایت بانک گردشگری از پروژه های حوزه گردشگری باعث رشد و توسعه بیش از پیش از این صنعت مهم و ارز آور خواهد شد .
صدری در ادامه خاطر نشان کرد امروزه که صنعت گردشگری توان بالقوه به دوش کشیدن 40 درصد از اقتصاد کشور را دارا است حمایت از زیر ساختهای این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.
هتل ویستریا جدیدترین و خاص ترین هتل در منطقه شمال تهران است که توسط متخصصین ایرانی و کانادایی با برند بین المللی گروه هتلی ویستریای کانادا طراحی شده و با تسهیلات بانک گردشگری به مرحله بهره برداری رسیده است.
گفتنی است در حال حاضر بانک گردشگری به عنوان تنها بانک ایرانی عضو سازمان جهانی گردشگری (UNWTO ) و تنها بانک تخصصی حوزه گردشگری کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا