اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

برای افزایش امنیت در پرداخت‌ها؛ از طریق سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد، رمز پویا دریافت کنید

به گزارش صنعت کار، به نقل از روابط‌عمومی بانک‌‌پاسارگاد، مشتریان می‌توانند با سهولت و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن‌های جدید، از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و یا سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک)، رمز پویا را فعال کنند و جهت دریافت رمز دوم پویا صرفاً از طریق سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) اقدام کنند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری‌مجازی از طریق گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «کارت‌های من» و در سامانه همراه‌بانک از طریق گزینه فعال/غیرفعال‌سازی رمز یکبار مصرف کارت در بخش «عملیات کارت» امکان فعال‌سازی این نوع رمز وجود دارد.

ارایه این خدمت، از آذرماه سال 1397 در بانک پاسارگاد آغاز شده‌است و در صورتی‌که مشتریان، سامانه موبایل‌بانک (همراه‌بانک) پاسارگاد را بر روی گوشی‌های تلفن‌همراه خود نصب کرده‌باشند، بدون نیاز به دریافت اپلیکیشن‌های جدید و یا بدون مراجعه به شعبه‌ها می‌توانند علاوه بر دریافت انواع خدمات بانکی ارایه‌شده در این سامانه، از امکان فعال‌سازی رمز پویا نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر، پس از فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف، مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، قسمت سایر، عملیات کارت را انتخاب کرده و وارد این بخش شود. سپس با مراجعه به قسمت سایر، گزینه رمز یکبار مصرف کارت را انتخاب و یکی از کارت‌هایی که پیش از این رمز یکبار مصرف برای آن فعال شده را انتخاب کند. پس از آن رمز یکبار مصرف به مشتری نمایش داده می‌شود.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

” دستورالعمل نحوه فعال سازی و دریافت رمز دوم یکبار مصرف کارت (رمز پویا) “

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا