اخبارنفت و پتروشیمیویژه ها

برگزاری مراسم عید سعید غدیر خم در پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارشصنعت کار، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان در این مراسم معنوی قاسمی شهری مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان طی سخنانی با تاکید بر اهمیت تولید و اینکه ما تولید کنندگان ,سربازان جنگ اقتصادی هستیم بر تقویت توان تولیدی و حمایت همه جانبه از افزایش توان اقتصادی کشور تاکید کرد.

همچنین طی این مراسم به مناسبت فرار رسیدن سالگرد بازگشت قهرمانانه آزادگان به میهن از رضا کاکاوند شاغل در واحد CF  شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان آزاده سرافراز وطن تقدیر و هدیه ای از طرف شرکت به وی تقدیم شد.

فرمانده نیروی مقاومت ماهشهر نیز در سخنانی با بیان اهمیت درک نفوذ دشمن و تلاش همه جانبه برای غلبه اقتصادی بر کشور عنوان کرد: همه ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و در این جهاد اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

سرهنگ بابایی در ادامه افزود: دشمن تلاش بسیاری دارد تا به منطقه نفوذ کند اما باید بداند که ما سربازان خط مقدم اماده و هوشیار همه جانبه پای انقلاب و کشورمان اماده جانفشانی هستیم.

گفتنی است در این مراسم معنوی سرهنگ بابایی شال سبز متبرکی را به نشانه تبرک  به گردن سید رضا قاسمی شهری انداخت.

در ادامه این مراسم مولودی خوانی و اجرای مداحی توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت انجام شد که با استقبال گرم حاضرین همراه بود.

عید غدیر6

عید غدیر5

عید غدیر4

عید غدیر3

عید غدیر

عید غدیر

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا