اخبارصنعت و معدنویژه ها

گره از مشکلات ۶ واحد صنعتی همدان گشوده شد

به گزارش صنعت کار، طرح توسعه “شرک شوکت” و جایگزینی سیستم های گرمایشی مدارس با بخاری های هرمتیک یکی از مواردی بود که در این کارگروه تخصصی بررسی شد.

برای شرکت تعاونی “ایثارگران شهاب دان” که بدهی معوق به بانک کشاورزی داشت و ۲۲ سال از این گرفتاری می گذشت نیز تدابیری اندیشیده شد تا این واحد گاوداری ۴۰۰ راسی تعطیل نشود.

مشکلات کارخانه “سامن عسل” که تسهیلات طرح توسعه دریافت کرده اما خط تولیدش را بدون مجوز تغییر داده بود نیز مطرح و تصمیم های لازم برای دریافت پروانه تولید جدید و کاهش نرخ تسهیلات گرفته شد.

دستورهای لازم برای تسهیل در روند پرداخت وام توسعه شرکت بافتسان ملایر که به تازگی توسط دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید شد نیز در جلسه امروز صادر شده است.

همچنین به مشکل واحد تولیدی قارچ که تغییر کاربردی داده و حالا درب ضد سرقت تولید می کند نیز رسیدگی و برداشتن موانع پیش پای واحد تولیدی “پرشین یاقوت” که تقاضای تغییر مدیریت داشت نیز پیگیری شد.

از بدو همت دولت تدبیر و امید برای گره گشایی از بخش تولید و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان یک هزار و ۴۶۶ مصوبه صادر شده که ۱۶۵ مصوبه مربوط به سال جاری است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا