اخبارخودروویژه ها

استقبال قطعه سازان از دو برنامه مدیرعامل جدید ایران خودرو/ همگرایی قطعه سازان نکته مثبت برنامه ارایه شده

به گزارش صنعت کار، آرش محبی نژاد با بیان این مطلب افزود: برنامه مدیرعامل جدید ایران خودرو با در نظر گرفتن همه شرایط چند نکته مثبت داشت که همگرایی بین قطعه سازان و تشتت آرا که مانند یک سهم مهلک به صورت موریانه ای در حال خشک کردن صنعت خودرو است را باید از جمله نقاط مثبت این برنامه دانست.
وی با اشاره به برنامه تامین مالی از روش های غیرپولی نیز ادامه داد: انجمن صنایع همگن نیز پیش از این برنامه 5 بخشی تامین مالی از روش های غیرپولی را آماده کرده بود که همزمان با طرح این موضوع و حسن تدبیر مدیرعامل جدید می توان بسترهای پیاده سازی این برنامه را فراهم کرد.
دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی تصریح کرد: در شرایطی که نقدینگی مشکل اصلی صنعت خودرو و قطعه به شمار می رود، تنها منابع مالی حل کننده مشکل نیست و باید از روش های دیگر نسبت به تامین آن اقدام کرد.
محبی نژاد درخصوص احیای سایپکو نیز گفت: هنوز دلیل مشخصی وجود ندارد که چرا ایران خودرو تصمیم به انحلال ساپکو و جایگزینی معاونت تامین گرفته بود که مدیرعامل جدید هم اکنون در تلاش برای احیای آن است.
وی با تاکید بر این که مقیمی در زمنان معاونت خوود بسیار پر انرژی، خوش فکر و مثبت عمل کرد، اظهار کرد: وی مدیر خوشنامی در میان مدیران وزرای صمت بوده و از مدیران فعال و خوش فکر به شمار می رود که دارای برنامه بوده و تاکنون برنامه هایی اعلام کرده که قابلیت اجرایی داشته باشد و با این سابقه  اشراف کامل به صنعت خودرو و ایران خودرو داشته است.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا