صنعت و معدنگوناگون

هماهنگی دستگاه‌ها برای عبور از بازار شب عید

به گزارش صنعت کار، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص تامین اقلام مورد نیاز برای بازار شب عید گفت: برنامه محصولات مورد نیاز مردم اعم از میوه و مرکبات و سایر دیگر ارائه شده که این نشان از تصویر کاملا امید بخش از ماه های آینده است.

وی افزود:در حوزه نیازهای گردشگری و هتل ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کمیته لازم را تشکیل داده تا هماهنگی لازم در نقاط مسافرپذیر صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در وزارت راه و شهرسازی هماهنگی های لازم برای حمل و نقل جاده ای، زمینی و هوایی صورت گرفته و برنامه ریزی های گسترده ای برای ایام پایان سال انجام شده تا با کمترین دغدغه ایام تعطیلات سپری شود.

شریعتمداری عنوان کرد: سازمان های نظارتی که تحت نظر ستاد عمل می کنند برای حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکنندگان در طول این دوره نظارت های خود را دقیق تر و سریع تر خواهند کرد و تیم های مشترکی برای نظارت تشکیل خواهند شد.

وی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در استان ها در مراکز از پیش تعیین شده و با همکاری اتاق اصناف اقدام به ایجاد نمایشگاه های بهاره کرده اند تا در این مراکز خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهند.

منبع: میزان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا