برگزیدهخودروگوناگونویژه ها

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ایران/ امداد خودرو ایران سرآغاز یک تحول عظیم در خدمت‌رسانی

یه گزارش صنعت کار، با گسترش روز افزون استفاده از خودروهای شخصی در جوامع و کشورهای پیشرفته، امداد خودرو به عنوان یک نیاز اجتماعی به وجود آمد تا پاسخگوی نیازهای امدادی و خدمات خودرویی به شهروندان باشد. هدف اصلی امدادخودروها دستیابی به رضایتمندی و وفاداری مشتری است و در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر، خدمات‌دهی متنوع امدادی یا خدمات در محل، خدمات‌دهی به شهروندان برنامه ریزی می شود. همچنین در امداد خودروها تلاش براین است که تا حد ممکن ایراد خودروی مشتری در محل رفع شود.

در همین راستا همه کشورهای توسعه‌یافته تلاش می‌کنند تا خدمات امدادی پیشرفته و کامل‌تری را دراختیار داشته و به امدادخواهان عرضه ‌کنند. از سویی، اشتراک و دریافت عضویت از شرکت‌های امدادخودرو جهت دریافت خدمات خودرویی به فرهنگ تبدیل شده است.

امداد خودرو ایران در همین راستا و با هدف ارائه خدمات سیار و امدادی به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با شماره تماس سراسری ۰۹۶۴۴۰ بصورت شبانه روزی فعالیت داشته و تلاش کرده است امر امدادرسانی خودرو را برای هموطنان آسان‌تر و از آسیب‌های وارده به خودرو توسط امداد خودروهای متفرقه جلوگیری کند.

ارائه خدماتی علاوه بر حمل خودرو و باتری کمکی که توسط شرکت‌های امدادی در دیگر کشورها نیز مرسوم است، امدادخودروایران پا را فراتر گذاشته و خدماتی نظیر سرویس در محل (اتوکلیک)، امدادپلاس، فرا امداد و امدادگلس را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

با توجه به اهمیت امدادرسانی در مسیرهای پرتردد کشور، استقرار پایگاه‌های ثابت امدادی در محورهای مواصلاتی ورودی به پایتخت، خدمات تعمیرگاهی سبک، انجام سرویس‌های دوره‌ای و فروش اشتراک به مشتریان نیز از طریق در این پایگاه‌هاانجام می‌پذیرد.

از سایر خدمات این شرکت می توان به خدمات اتوکلیک (سرویس فوری در محل) نیز اشاره کرد. این سرویس در حال حاضر در برخی از شهرهای کشور به بهره برداری رسیده است.

سرویس فوری شامل تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوای موتور و اتاق و همچنین تنظیم باد چرخ‌ها می‌شود.
همچنین از بهمن ماه سال گذشته با هدف توسعه خدمات امدادی، امداد گلس را نیز به سبد خدمات خود افزوده است.

امداد گلس این امکان را برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو فراهم کرده تا بدون نیاز مراجعه به نمایندگی، از خدمات این امداد، در محل مورد نظر استفاده کنند. این خدمات شامل تعویض انواع شیشه، چراغ، آینه و همچنین تعمیر قفل‌های درب خودرو توسط ناوگان مذکور بوده که از سوی این شرکت به مشتری ارائه می‌شود.

از آن جایی که عیب یابی و تعمیرات برخی از ایرادات خودرو در محل مستلزم صرف زمان بیشتری از زمان تعریف شده در امداد سریع می باشد، خدمت امداد پلاس با هدف جلوگیری از حمل خودرو، صرفه جویی در وقت مشتریان و انجام خدمات تعمیرگاهی سبک راه اندازی شد.

از عمده خدمات قابل ارائه در امداد پلاس می توان به تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ده­ها مورد دیگر اشاره کرد که بصورت شبانه روزی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

فرا امداد خدمتی دیگر جهت بهره برداری همزمان از خدمات سه ناوگان امدادی، امدادپلاس و حمل ناوگان فرا امداد طراحی و تجهیز شده است.

با توسعه تولید و تنوع محصولات خودرویی، انتخاب مشتریان نیز متنوع‌تر شده و در همین راستا پاسخگویی به موقع و مناسب امدادخودروها و مراکز تماس خودروسازی به متقاضیان امداد در سفرهای برون‌شهری، از جمله مواردی است که مشتریان هنگام خرید خودرو مد نظر قرار می‌دهند.

به همین منظور و برای تسریع در خدمات‌دهی، اقدام به توسعه و تجهیز امدادگران و ناوگان‌های امدادی(خودرو، موتورسیکلت، جرثقیل ..) کرده‌اند که هر یک کارایی خاصی دارند. امداد خودرو ایران نیز با این هدف ناوگان خود را برای خدمات‌دهی تجهیز کرده است.

هدف از برنامه‌ریزی و تنوع در خدمات ارایه شده، در راستای خدمت‌رسانی سریع و هرچه بهتر و رفاه حال مشتریان برنامه ریزی شده است.

در کسب‌ وکار امروزی، به کار گیری فناوری روز به کاهش هزینه و افزایش ارائه خدمات کمک شایانی کرده است و سرویس‌دهی براساس روش‌های سنتی دیگر پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و این شرکت با گسترش انواع خدمات خود بر پایه تکنولوژی‌های روز و اپلیکیشن‌ها، سرآغاز یک تحول و حرکت عظیم در خدمت‌رسانی به شهروندان است و در واقع افق روشنی را پیش روی همه افراد جامعه و امدادخواهان سراسر کشور باز کرده است.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا