برگزیدهخودروویژه ها

سایت های خارجی خودروسازان تبدیل به لانه مار شده است/ مبارزه با فساد با ردیابی چرخش پول در کشور

به گزارش صنعت کار، محمدعلی وکیلی در مراسم رونمایی از محصولات شیلر بهمن دیزل راه مبارزه با فساد را سیستمی کردن فعالیت ها برای ردیابی چرخش پول در کشور دانست و افزود: اصل بدبینی منجر به از بین بردن سرمایه گذاری می شود و نمی توان با بدبینی امنیت سرمایه گذاری را از بین برد در این میان باید به دیوانسالاری بدبین بود.

به گفته وکیلی، ناامنی فضا برای کارآفرینان خدمت نیست چراکه قوانین و مقررات برای ایجاد امنیت به منظور اشتغال زایی باید باشد.

وکیلی خاطرنشان کرد: هر جریان و تصمیمی که در مسیر ناامن کردن سرمایه‌گذاری داخلی اتخاذ شود حرکت کردن در مسیر دشمن است و تنها راه نجات اقتصاد دولت‌زده ایران تکریم بخش خصوصی است.

وی با تصریح بر اینکه باید با فسادها مقابله شود گفت: نباید با اسم مبارزه با فساد کاری کرد که سرمایه‌ها از کشور خارج شوند من این مساله را در جلسه با وزیر اقتصاد و رئیس قوه قضائیه نیز گفتم. ما برای مبارزه با فساد باید لوازم آن را داشته باشیم که آن هوشمندسازی گمرکات، صدور مجوزها در فضای کسب و کار و دولت الکترونیک است. باید مشخص باشد که پول‌ها به چه منظوری گردش پیدا می‌کنند و مبدا و مقصد آنها معلوم باشد، نباید به مردم و سرمایه‌گذار بدبین بود بلکه با این وضعیت باید به نظام دیوان‌سالاری که اجازه چنین تخلفاتی را می‌دهد نیز بدبین شد.

وی یادآور شد:خودروسازان مسئولیت تضامنی و شرعی نسبت به تولید در ارتباط با جان ذینفعان دخودروسازان مسئولیت تضامنی و شرعی نسبت به تولید در ارتباط با جان ذینفعان دارند

وکیلی افزود: ایجاد هر شغلی مانند شلیک یک موشک به قلب دشمن است و بیکار شدن هر کارگر شلیک به خود است.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا