برگزیدهخودروویژه ها

ضرورت واگذاری هرچه سریعتر دو خودروسازی به بخش خصوصی/ رانت و فساد در بخش خصوصی دیده نمی شود

به گزارش صنعت کار، مصطفی کواکبیان در مراسم رونمایی از محصولات شیلر بهمن دیزل با اشاره به سلامت بخش خصوصی گفت: اگر قرار است سرمایه گذاری ناامن شود، اتفاقا به بخش دولتی برمی گردد و ما مجلسی ها نیز نظارتی نداشته ایم.

وی با اشاره به محدودیت های ناشی از تحریم ها افزود: تحریم ها کار را به تاخیر می اندازد اما در عین حال نیز فرصت می آفریند تا بهتر عمل کنیم، تصریح کرد: باید موانع موجود بر سر راه بخش خصوصی برداشته شود ضمن آنکه لازم است دو شرکت خودروساز بزرگ کشور نیز هرچه سریع تر به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی افزود: معتقدم باید قدر بخش خصوصی را بدانیم و موانع موجود در مسیر این بخش را برداریم و سایر خودروسازان نیز هرچه سریع تر به بخش خصوصی واگذار شوند.

کواکبیان عنوان کرد: بالاخره بعد از مدت ها پلیس راهور به این نتیجه رسیده که شماره گذاری پراید را متوقف کند این درحالیست که تعداد زیادی تلفات جاده ای داشته ایم و خسارت دیده ایم اما به تازگی به این نتیجه رسیدند که شماره گذاری این‌خودرو متوقف شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام تست خودروها قبل از رونمایی تصریح کرد: از پلیس راهور ناجا خواهش می شود که به این موضوع توجه شود چرا که نفع توجه به رضایت مشتری به جامعه بازمی گردد.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا