راه و ساختمان

پروازهای چارتری حذف می شوند

به گزارش صنعت کار، علی عابدزاده با بیان اینکه میزان جابه جایی ها در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است، گفت: با مسئولیت پذیری بیشتر تمامی بخش های دخیل در سرویس دهی به مردم در حوزه حمل و نقل هوایی امکان پیشرفت سریعتر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

وی افزود: با نگاه جامع به فعالیت های انجام شده و اینکه یکی از اولویت های مهم سازمان دور کردن پروازها از مخاطرات و تضمین بی خطری در چند روزی که با وضعیت بد جوی مواجه بودیم و با جدیت هم دنبال شده است نوع نگاه و قضاوت‌ها نسبت به تلاش بخش هوایی منصفانه تر خواهد شد.

مرتضی دهقان، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، نیز در پاسخ به بعضی از سوالات مطرح در خصوص منابع فرودگاهی و حقوق مسافران گفت: عدم تناسب زیرساخت ها در بعضی از فرودگاهها، ترافیک با تقاضای پروازی و الزام به استفاده از ظرفیت موجود می تواند باعث بروز نارسایی ها گردد و تلاش ما در سازمان هواپیمایی کشوری پاسخ به مطالبات با همین ظرفیت هاست.

وی در خصوص ضرورت پاسخگویی شفاف به مسافران و انتظارات شرکت های هواپیمایی گفت: در این خصوص دستورالعمل حقوق مسافر نیز تکلیف شرکت های هواپیمایی را مشخص کرده است و یقینا پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایات کاهش خواهد یافت.

در این جلسه راهکارهای تسهیل در چگونگی خدمات رسانی به مسافران به خصوص ایام نوروز و چگونگی برخورد با متخلفان احتمالی در این ایام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا