برگزیدهصنعت و معدنویژه ها

عمق ساخت داخل در صنعت شوینده با در نظرگرفتن برونگرایی و برند سازی تقویت شود

به گزارش صنعت کار، مهدی صادقی نیارکی در نشست با اعضای انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با بیان این مطلب، افزود: صنایع آرایشی و بهداشتی پس از صنایع غذایی در رتبه دوم سبد خرید مردم قرار دارد و روی موضوع برونگرایی در این حوزه با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد باید برنامه ریزی کنیم.
او با بیان اینکه فرصت خوبی برای ساخت داخل محصولات آرایشی وجود دارد، تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی با انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی باید زنجیره ارزش در این حوزه شود.
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بهره مندی از پتانسیل های این ستاد برای تسهیل چالش های فرآروی تولید بیان کرد: این ستاد باید به جایگاه واقعی خود که همانا تسهیل گری است، بازگردد و جنس کارهای این ستاد باید علاوه بر رفع مشکلات در سطح بنگاه ها به سمت تسهیل و رشد تولید رشته فعالیت ها تغییر جهت دهد.
صادقی نیارکی خطاب به اعضای انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران نیز گفت: انجمن ها باید رشته فعالیت های موضوعی را برای طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیش بینی و تدوین کنند و این ستاد به سمت کار کردن روی رشته فعالیتهای موضوعی برود.
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدوین راهبرد میان مدت برای صنایع مختلف کشور با همکاری تشکل‌ها خاطر نشان‌کرد:‌ ما آمادگی داریم با همکاری تشکل های تخصصی صنایع بهداشتی و شوینده برنامه های راهبردی در حوزه تکمیل زنجیره ارزش تدوین نماییم.
گفتنی است، در این نشست اعضای انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی ایران به بیان مهمترین نقطه نظرات خود حول محور تولید و صادرات پرداختند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا