اخباربانک و بیمهویژه ها

تحقق ۹۰ درصدی برنامه جذب منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون در استان لرستان

به گزارش صنعت کار، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون بعدازظهر امروز در جلسه ارزیابی مدیریت شعب استان لرستان که به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: استان لرستان گام‌های موفقی در برنامه جذب منابع برداشته است، ضمن اینکه این استان عملکرد قابل قبولی در اعطای تسهیلات به معرفی‌شدگان طرح اشتغال روستایی، جبران خسارت سیل، طرح رونق تولید و معرفی‌شدگان نهادهای حمایتی داشته است.

مهدیان ضمن بررسی عملکرد استان در تحقق شاخص‌های عملکردی گفت: تسهیلات توسعه‌ای و ارزان‌قیمت مناسبی در این استان به فعالان اقتصادی و عموم مردم ارائه گردیده است، به‌گونه‌ای که متوسط سود تسهیلات در استان کمتر از ۱۰ درصد می‌باشد.

مهدیان افزود: حدود سه درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ تعداد شعب، نیروی انسانی، تعداد خودپرداز و دستگاه پایانه فروش در استان لرستان بکار گرفته‌شده است و ۲ درصد مانده تسهیلات و 5/1 درصد منابع بانک در این استان جریان دارد.

مهدیان خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون استان لرستان ضمن ایفای تعهدات در تسهیلات توسعه‌ای موفق به اعمال کنترل مطالبات گردیده است و در سایر شاخص‌ها نیز استان قابلیت بهبود و سرآمدی را داراست.

سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک با اشاره به تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، از این طرح به‌عنوان ظرفیتی مناسب برای تأمین مالی تعاونی‌ها و کارآفرینان یادکرد.

در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی، احمد محمدی مدیر امور شعب و پرویز اسدی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون عملکرد بانک در این استان را در ابعاد تخصصی بررسی کردند و مجید طهماسبی مدیر شعب استان لرستان، معاون و روسای شعب این استان در مورد برنامه‌ها و عملکرد استان گزارش و توضیحاتی را ارائه نمودند.

 

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا