برگزیدهخودروصنعت و معدنگوناگونویژه ها

۲۰۰ دستگاه کمباین در اراک تولید شد

به گزارش صنعت کار، ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت تولیدی در نیمه نخست پارسال ۱۵۰ دستگاه کمباین تولید کرده بود که امسال رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرده است.

وی، رایزنی با شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی را عامل اصلی افزایش سفارش و حجم محصولات تولیدی کمباین سازی ایران عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر دستگاه از این ماشین‌آلات کشاورزی بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود و تمامی تولیدات امسال روانه بازار شده است.

حاجی پور اظهار داشت: ۱۶۱ دستگاه بیلر و ۲۳۴ کمباین برنج نیز نیمه نخست امسال در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید ۷۳ دستگاه بیلر بیش از ۵۵ درصد و در تولید کمباین برنج با ۲۳۱ دستگاه بیش از یک درصد رشد حاصل شده است.

رئیس سازمان صمت استان مرکزی از صادارت محصولات این شرکت به کشورهای همجوار خبرداد و بیان کرد: ۱۴ دستگاه کمباین در سال جاری از این واحد تولیدی به کشورهای آسیای جنوب شرقی و ۲۴ دستگاه بیلر به کشورهای همسایه صادر شده که ارزش ریالی آن ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزایش تولید و صادرات را مهمترین برنامه شرکت کمباین سازی عنوان نموده و گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری در راستای تنوع‌بخشی به سبد محصولات شرکت، برنامه‌ریزی برای تدوین نقشه فناوری محصولات، شناسایی و توسعه منابع، بهبود زنجیره تامین و تدوین و اجرای برنامه آموزشی در راستای افزایش مهارت و توانمندسازی از مهمترین برنامه‌های کمباین سازی ایران در راستای افزایش تولید و صادرات است.

حاجی پور مذاکره با بخش خصوصی و دولتی کشورهای هدف، آموزش نیروهای محلی بازاریاب، تعمیرات و خدمات پس از فروش، تثبیت قیمت صادراتی محصولات، افزایش دوره خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی هم‌زمان با فروش محصول را از مهمترین اقدامات این واحد تولیدی در راستای افزایش صادرات عنوان کرد

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا