اخباربرگزیدهصنعت و معدنگوناگونویژه ها

برگزاری نخستین رویداد تخصصی شرکت‌های دانش بنیان معدنی

اسدالله کشاورزبا بیان اینکه این رویداد تخصصی توسط شرکت دانش بنیان بهار وصف گستران نمای نوین با عنوان شتاب دهنده تخصصی سی‌سوتک به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان هوا و فضای ایران در تاریخ 17 مهرماه امسال برگزار می‌شود افزود: این رویداد با موضوع محصولات نوآورانه در حوزه اکتشاف معدن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این رویداد شامل بوت کمپ طراحی و توسعه محصول در 2 بخش مسابقه برنامه نویسی و فناوری‌های دورسنجی، پهپاد، پردازش تصویر و حسگر است.
کشاورز با بیان اینکه این بوت کمپ از تاریخ 16 مهرماه تا 4 آبان ماه امسال در مرکز رشد و نوآوری شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود افزود: در این مدت تیم‌ها از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 می‌توانند از فضای کاری مناسب، منتورهای تخصصی، برنامه های آموزشی، تفریحی و پذیرایی استفاده کنند.
وی گفت: در انتهای این بوت کمپ به 3 تیم برتر مسابقه برنامه نویسی، مبلغ 10 میلیون تومان جایزه نقدی یا استخدام و امریه دانش‌بنیان به همراه سرمایه‌گذاری و تضمین خرید، اهدا خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور اکتشاف با بیان اینکه دست‌آوردهای این بوت کمپ در روز 11 آبان ماه امسال طی رویدادی با حضور، علاقه‌مندان، مقامات و سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد افزود: تمام تیم‌های شرکت کننده در بوت کمپ، شرکت‌های دانش بنیان و دیگر کسب و کارهایی که محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه معدن دارند با حضور در این رویداد می‌توانند در کافه سرمایه حضور یافته و فعالیت خود را به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران حاضر در این بخش معرفی کنند.
وی در پایان با بیان اینکه ورود فناوری‌های نوین در عرصه اکتشاف، بهره برداری و فراوری مواد معدنی یکی از محورهای افزایش بهره‌وری تولید و نشان‌دهنده سطح توسعه یافتگی اقتصاد معدن در کشورها است افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد تخصصی می‌توانند به سایت sisootech.com مراجعه کنند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا