اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

صدور مجوز راه اندازی 1266 واحد صنعتی در استان سمنان طی شش ماه گذشته

به گزارش صنعت کار، فرامرز محبوبی با بیان اینکه در شش ماهه گذشته سال جاری تعداد 1266 مجوز صنعتی در این استان صادر شده است افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 72 واحد صنعتی در این استان پروانه بهره برداری و 1194 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود 2هزار و ششصد میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود 1140 نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: در شش ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر 53هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از 31هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

فرامرز محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون 1769 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود 52هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 48هزار نفر در استان شده اند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا