اخباربرگزیدهگوناگونویژه ها

افزایش 44درصدی طرح های صنعتی استان زنجان در نیمه نخست سال

به گزارش صنعت کار، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در 6 ماهه اول امسال 438 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 303 مورد بوده است.

ناصر فغفوری تصریح کرد : سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 34هزار میلیارد ریال می باشد که در مقایسه با میزان سال گذشته 48درصد رشد داشته است.

فغفوری با اشاره به میزان اشتغالزایی پیش بینی شده در این طرح ها یادآور شد : با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال برای 8هزار و 470 نفر فراهم می گردد.

این مقام مسئول اظهار داشت : سهم استان در زمینه صدور جواز تاسیس و طرح توسعه نسبت به کشور 4/3 درصد می باشد که این میزان بیش از سهم جمعتی استان می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت صدور جواز تاسیس در استان گفت : تاکنون در استان زنجان یکهزار و 755 جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده است که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 281 هزار میلیارد ریال می باشد.

وی عنوان کرد : اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها 57 هزار و 304 نفر می باشد.

فغفوری خاطر نشان ساخت : عمده محصولات تولیدی پیش بینی شده برای این طرح ها شامل محصولات غذائی وآشامیدنیها ، محصولات فلزی ، محصولات شیمیائی ، منسوجات ، لاستیک وپلاستیک ، محصولات کانی غیرفلزی ، ماشین آلات وتجهیزات ، دستگاههای برقی می باشد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا