برتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

معرفی 43 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در خراسان جنوبی

به گزارش صنعت کار، داود شهرکی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: امسال برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر تسهیلات رونق تولید، تسهیلات جدیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز در نظر گرفته شده است.

شهرکی افزود: این طرح در سه محور تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی، توسعه واحدهای صنعتی موجود و بازسازی و نوسازی واحدها با هدف کاهش هزینه‌های تولید، ارتقای بهره‌وری و تامین سرمایه در گردش اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح رونق تولید به همه واحدهای متقاضی در سنوات گذشته تسهیلات پرداخت شده است گفت: در سه سال اخیر حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از این محل به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

شهرکی با بیان اینکه تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای مشکل دار پرداخت می‌شود یادآور شد: در این زمینه با تعامل بانک‌ها، تسهیلات و مطالبات معوق اینگونه واحدهای تولیدی تعیین تکلیف و بدهی‌ آنها تقسیط می‌شود تا بتوانند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان محدودیتی وجود ندارد اظهار داشت: از محل تبصره ۱۸ تاکنون ۳۶ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است و مابقی تسهیلات در ادامه مسیر به بانک‌ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا