برگزیدهصنعت و معدنگوناگونویژه ها

بازدید از چند واحد دانش بنیان در استان قزوین

به گزارش صنعت کار، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، ‌داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان، منوچهر حبیبی معاون استاندار، سعید نبیل رئیس سازمان صمت و مدیران استانی روز سه شنبه در جریان سفر خود به قزوین از چند واحد صنعتی دانش بنیان و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

سورنا ستاری در بدو ورود از شرکت فالیزان در آبیک، شرکت اوژن الکترونیک ازما و استیل غرب آسیا در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

وی همچنین از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان قزوین که بیش از یک هزار و۹۰۰ نمونه محصول در آن است دیدن کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه سفر یک روزه خود به قزوین از شرکت های دانش بنیان سامانه های کنترل دقیق و ژلاتین حلال در شهر صنعتی البرز، باشگاه استارت آپ و کارآفرینی قزوین آپ، پارک علم و فناوری قزوین و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز نو آوری بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه این بازدیدها گفت: صادرات یک میلیارد دلاری شرکت های دانش بنیان هدف گذاری شده است.

همچنین شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر معاون ریس جمهور به قزوین بود.

وی اظهار کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعال شده اند و زمینه اشتغال ۳۰۰ هزار نفر را در کشور فراهم کرده اند

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا