اخباربانک و بیمهویژه ها

تمامی ارکان سندیکای بیمه گران ایران در راستای توسعه بیمه های زندگی فعالند

به گزارش صنعت کار، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در سخنان خود با تحلیل وضعیت صنعت بیمه در سطح جهان، عنوان داشت که بازارهای نوظهور سهم روز افزونی از حق بیمه جهانی را طی دهه آینده به خود اختصاص خواهند و افزود: پیش بینی ها نشان می دهد که آسیا واقیانوسیه تا سال 2029 ، 42 درصد حق بیمه جهانی را به خود اختصاص می دهند و حق بیمه بازارهای نوظهور با سرعت بیشتر از تولید ناخالص داخلی رشد می کند.
وی در ادامه با اشاره به نقش سندیکا در مدار توسعه بیمه های زندگی خاطرنشان ساخت: تمام ارکان سندیکا در این راستا فعالند و کارگروه توسعه بیمه های زندگی فعالیت اثرگذاری در این زمینه دارد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران مقررات زدایی، سازمان فروش، همکاری متقابل بیمه گران و ارتباط دانشی با ملل مترقی را از نیازمندی های توسعه بیمه های زندگی دانست و افزود:ملل مترقی در باب بیمه های عمر تفاوتهای اساسی در کارشان دیده می شود. ازجمله در حوزه فناوری اطلاعات که به شکل ایجاد زیرساخت های سخت افزاری، دانش افزاری، روش افزاری در درون شرکت های بیمه دیده می شود و در حوزه بنگاه داری و شرکت داری به شکل چابک سازی شرکت بیمه با کوچک سازی آغازین، تفکیک سازمانی و افزایش اختیارات دپارتمان بیمه های زندگی است.
دبیرکل سندیکای بیمه گران با بیان اینکه بدون وجود حس همکاری متقابل و حرفه ای گری، راهی برای توسعه صنعت بیمه باقی نمی ماند، گفت: صنعت بیمه با زحمت بسیار به اینجا رسیده است. داشته های امروز صنعت بیمه، مرهون کار گذشتگان است و شرکتهای بیمه قدیمی، به خصوص بیمه ایران، سهم بزرگی از آنچه اکنون هست را بوجود آورده اند. امروزه در ادامه کار، راهی غیر از خلق کسب و کارهای جدید بیمه برای تسلط بر بخش های جدید و رهایی از جابجا شدن پرتفوی موجود بین شرکتهای مختلف نیست.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه نیروی فروش نیاز به سازماندهی و مسیر شغلی دارد، بیان داشت: رسالت سازمان فروش آموزش و ترویج بیمه و فرهنگ سازی در نقطه مقصد است. سندیکای بیمه گران هم میتواند در ارتباط با تقویت سازمان فروش شرکتهای بیمه، عهده دار برگزاری آزمون های جذب و ارتقای شغلی نیروهای فروش باشد.
گفتنی است دومین همایش بیمه های عمر و تأمین آتیه با عنوان ”بررسی تجارب، چالش ها و راهکارهای توسعه بیمه های عمر و تأمین آتیه” به همت بیمه پاسارگاد و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل شرکت های بیمه، رئیس هیأت مدیره، معصوم ضمیری مدیرعامل، معاونان، مشاوران عالی مدیرعامل، مدیران کل، مدیران مناطق و روسای شعب و نمایندگان شرکت بیمه پاسارگاد در روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا