اخباربانک و بیمهویژه ها

حمایت دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از تلاش تجارت‌نو برای ورود ایران به بازارهای جهانی

به گزارش صنعت کار، محمدکریمی که به تازگی این سمت را برعهده گرفته است با تقدیر از پیشگامی تجارت‌نو در شروع و هدایت مذاکرات فی مابین گفت: صنعت بیمه با توجه به پتانسیل‌های بالقوه موجود نیازمند تعامل با کشورهای دیگر است که برگزاری جلسه بررسی فضای همکاری بازار بیمه ایران و عمان به میزبانی این شرکت، زمینه رقم خوردن اتفاقات خوب درآینده را فراهم کرد.

وی ایران و عمان را دوست روزهای سخت و در عین حال برادر خوانده و اظهار داشت: وقتی مقامات دوکشور مراوادات بسیاری با هم دارند به جاست که تجار و دیگر اقشار مردم نیز با عمانی ها تعاملات بیشتری داشته باشند.
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران دعوت به همکاری از سوی عمان را حرکتی هوشمندانه عنوان کرده و افزود: ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌تواند برای این شرکت مشارکتی پر فایده باشد. از سوی دیگر صنعت بیمه کشور دردنیا شناخته شده اما به دلیل مشکلات، مدتی است که کمرنگ گشته بنابراین باید چنین فرصت هایی مغتنم شمرده شود.
کریمی از مدیران عامل خواست موضوع مشارکت در شرکت عمانی را با سهامداران و اعضای هیئت مدیره مطرح و نتیجه مذاکرات را در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند.
وی با اعلام حمایت سندیکا و بیمه مرکزی از این سرمایه گذاری اظهار داشت: در نتیجه رایزنی مدیر عامل بیمه تجارت‌نو  و تیم همراه با طرف عمانی درآن کشور، زمینه تحقق این رویداد تا حد زیادی فراهم شده است، امیدوارم دوستان ما شریک خوبی برای عمان و آنها نیز شرکای قابلی برای ما باشند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا