راه و ساختمانویژه ها

تمامی ارتفاعات احتمالی سقوط هواپیما رصد می‎شود

به گزارش صنعت کار، عباس آخوندی در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سانحه دیده تهران-یاسوج، بیان کرد: براساس آخرین آمار بدست آمده کل منطقه احتمالی سقوط هواپیما به سه دسته تقسیم شده است، و در این قسمت ها پهبادها و هلی‌کوپترها تمامی این منطقه رصد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: تمام طرفین اصفهان تا یاسوج تا اراتفاع 10 هزار پایی رصد شده و از تمام مکان‌های احتمال سقوط چه مسیر اصلی و چه فرعی بررسی شده‌اند و تمامی منطقه مربوط به احتمال روشن بودن موبایل یکی از مسافران جستجو شده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فعلا در این منطقه از سمیرم هیچ اثری از هواپیما دریافت نشده و و در حال حاضر مسیرهای به سمت یاسوج در حال بررسی است و در کنار پروازهای هوایی کوهنوردان خبره نیز در حال جستجوی لاشه هواپیما هستند .

آخوندی یادآور شد: در ین میان گروه‌های مختلف هلال‌احمر، محلی، که شناسایی بیشتری نسبت به منطقه دارند در حال جستجو هستند و به صورت حذفی مکان‌های بررسی شده از لیست حذف و به دنبال سایر مکان‌های احتمالی لاشه هواپیما هستند.

وی در حال حاضر تمامی نیروها از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی،هلال احمر، اورژانس و سایر گروه‌ها در حال بررسی منطقه برای یافتن لاشه هواپیما هستند.

وزیر راه و شهرسازی تاکیدکرد: از سیستم‌های ماهواره‌ای پهبادها برای شناسایی مکان لاشه هواپیما نیز استفاده می شود و با توجه به دقت بالای این پهبادها هنوز اثری از لاشه هواپیما یافت نشده است و تمامی نیروها در حال اقدامات هستند.

منبع: میزان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا