راه و ساختمانویژه ها

آخوندی «استیضاح» می شود؟

به گزارش صنعت کار، غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار تصاویری از درخواست برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی خبر داد و نوشت: متن استیضاح وزیر راه و شهرسازی تقدیم هیئت رئیسه شد.

تاجگردون همچنین در انتشار تصویر دیگری در صفحه اینستاگرام خود از نامه سرگشاده ای به رئیس جمهور خبر داد و نوشت: نامه سرگشاده جمعی از نمایندگان همراه دولت به رئیس جمهور. آقایان وزراء استعفا دهند وگرنه استیضاح می شوند.

متن نامه به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور

با سلام و تحیت؛

همانگونه که مستحضرید اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طول دوران ریاست جمهوری جنابعالی تمام تلاش خود را در جهت حمایت از برنامه ها و اهداف جنابعالی و کابینه محترمتان مبذول داشته اند تا شرایط در کشور برای رسیدن به اهداف اعلام شده فراهم گردد.

متاسفانه در روند اجرایی کشور بی انگیزگی، سستی، رخوت، عدم وجود سازماندهی مناسب در مواجهه با مشکلات و بحران ها و از همه مهمتر کم دقتی در اولویت بندی امور اجرایی مردم شرایطی را فراهم کرده است که ناگزیر به تغییر آن هستیم.

بحران های اخیر در امور اجرایی و مدیریتی همچون بحران های حمل و نقل، عدم موفقیت در کاهش حداقلی مشکلات جوی، سیاسی کاری بیش از حد در اداره سازمان هایی که متولی بخشی از امور بنگاه های اقتصادی کشور هستند، عدم پایبندی به شعارها و برنامه های انتخاباتی، عدم پاسخگویی مناسب و از همه مهمتر به فراموشی سپردن حوادث به وقوع پیوسته، ایجاب می کند دو وزیر محترم جنابعالی آقایان دکتر آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و دکتر ربیعی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که اتفاقا از دوستان خوب و ارزشمند ما هستند، از کابینه خارج و مدیران با انگیزه ای وارد آن شوند تا روح جدیدی در کابینه دمیده شود. اگر چه استیضاح این دو بزرگوار تقدیم هیات رئیسه محترم شده است، ولی به نظر اینجانبان بهتر است قبل از طرح استیضاح در مجلس شرایطی فراهم گردد که دو وزیر محترم رأسا استعفا داده و حضرتعالی نیز با پذیرش آن شرایط کاری مناسب تری را در دو حوزه یاد شده فراهم نمایید.

منبع: مهر
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا