اخباربانک و بیمهویژه ها

پیام مدیرعامل شرکت بیمه معلم در پی حرکت هوشمندانه رییس کل

به گزارش صنعت کار، بسم الله الرحمن الرحیم
درود بر شما آینده سازانی که با نوآوری، کوشش و خلاقیت خواهید توانست آرامش و امنیت را برای نسل بعد به ارمغان آورید.
اما تحقق این مهم در گرو حفظ آرامش و تامین امنیت شماست و هیچ می دانید که بیمه می تواند برای شما فرزندان خوب این سرزمین این آرامش را به ارمغان بیاورد ؟
آرامشی شیرین و امنیتی دست یافتنی تا شما و خانواده عزیزتان زیر چتر آن با فراخ خاطر و آسودگی اهدافتان را یکی پس از دیگری رقم زنید.
آن زمان که با قهر طبیعت ، سیل ، زلزله و طوفانهای خشمگین ، زمین و خانه ، شهر و روستای ما را فرا می گیرد،نمی ترسیم چرا که بیمه ساختمان‌ها، خانه ها، مدارس، پل و جاده های ما را پوشش می دهد تا دوباره خانه ای نو و شهری آباد داشته باشیم.

و … آن زمان که خودرو، کارخانه، کارگاه و سرمایه پدران و مادران و بستگان عزیزتر از جان ما  با خطر و خسارتی روبرو می شود، نمی ترسیم چرا که بیمه همه این خطرات را پوشش می دهد.
پس با خیالی آسوده سفر می کنیم، تجارت می کنیم، خانه می سازیم و … زیرا آگاهیم که شرکتهای بیمه در قبال دریافت حق بیمه، از مال و جان خانواده ما حفاظت می کنند.
عمرمان را با آسایش و آرامش سپری می کنیم چراکه می دانیم، پوشش بیمه ای با نام بیمه عمر و مستمری می تواند در ناخوشی ها ، بیماری ها و حتی دوران پیری کنار ما باشد و گذر عمر برایمان شیرین شود.
عزیزانم از اینکه امروز به عنوان یک عضو صنعت بیمه کشور در کنار شما هستم تا برای شما از مزیتها و فواید بیمه بگویم.
خوشحالم، چرا که معتقدم اگر شما نسل امروز با فرهنگ بیمه و اهمیت دریافت انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه سیل، زلزله، آتش سوزی ، بیمه درمان، حوادث، بیمه خودرو و بیمه های عمرآشنا شوید، در سایه دسترسی به آرامش و آسایش می توانید برای آیندگان نیز این آرامش را هدیه دهید.
شرکت بیمه معلم با ارایه پوشش های بیمه حوادث برای دانش آموزان تلاش کرده تا محیطی امن در مدرسه برای شما فراهم کند.
امیدوارم این امنیت در کل مراحل زندگی شما آینده سازان فردا تسری یابد.

محمدابراهیم تحسیری

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا