اخباربانک و بیمهویژه ها

«طرح جبران» منشاء خدمت رسانی به خانواده شهدا وايثارگران

به گزارش صنعت کار، صنعت بیمه به این خدمت گذاری می‌بالد و آن را یک پروژه ملی می‌داند. کیفیت بالای ارائه خدمت در صنعت بیمه، ضریب رضایتمندی بیمه گذاران را بالا می‌برد و این امر در سایه تعامل و همدلی مدیران بنیاد شهید و صنعت بیمه تحقق پیدا کرده است.مدیریت فنی ودقیق بنیاد شهید وحمایت از شرکت‌های بیمه‌گر، به ویژه شرکت بیمه دی می‌تواند جریان تخصصی پوشش‌های بیمه‌ای به خصوص در حوزه بیمه‌های درمان را با تحول جدی روبرو کند.رضایت این قشر فداکار اهمیت ویژه‌ای دارد ودراین مسیر بیمه دی ازهیچگونه کوششی دریغ  نکرده است.

از زمانی که محمدرضا کشاورز سکان هدایت شرکت بیمه دی را برعهده گرفت درراستای تحقق مشتری مداری و پايش قرارداد جبران با سفر به استان های مختلف از نزديك درجريان اجرای قرارداد بیمه درمان تکمیلی ایثارگران که به نام «طرح جبران» است قرارمی گيرد واين قرارداد را منشاء خدمت رسانی به قشر معزز خانواده شهدا وايثارگران می داند وبرارائه خدمات مطلوب وحرفه‌ای برای كسب حداكثری رضايتمندی تاکید دارد.

بیمه دی ٤٨ شعبه درسراسر کشور دارد و فعالیت بیمه ای خود را در سراسر کشور گسترش داده است. در دو سال گذشته نیز بیمه دی اجرای قرارداد بزرگ بیمه تکمیلی قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران را با ١.٧٠٠.٠٠٠ نفر بیمه شده، متعهد شده است. مهم ترین چالش موجود در اجرای این قرارداد در شرایط کنونی کشور، تأمین نقدینگی است که در حال حاضر حجم بسیار زیادی از حق بیمه، وصول نشده است. این قرارداد با ١٠٨ خدمت درمانی، بدون سقف و فرانشیز اجرا می شود و تمام تلاش مجموعه بیمه دی ارائه بهینه خدمات و کسب حداکثر رضایتمندی بیمه شدگان است.

قرارداد درمان تكمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یكی از قراردادهای موفق صنعت بیمه است . این شرکت با همکاری ادارات بنیاد شهید بستربسیارمناسب ومطلوبی جهت خدمت گزاری به ایثارگران ایجاد کرده است ودر حال حاضر بیمه دی با بیش از۱۰ هزار مرجع درمانی از جمله ۷۰۰ بیمارستان، ۳۱۰۰ داروخانه، ۱۳۰۰ آزمایشگاه، ۸۵۰ پزشک و ۷۶۰ درمانگاه مورد نیاز ایثارگران در کل کشور قرارداد منعقد کرده است.

پذیرش وارائه خدمات به ایثارگران در این مراکز به صورت رایگان است و ایثارگران با توجه به سیستم الکترونیکی بیمه تنها با ارائه کد ملی از خدمات درمانی این مراکز بهره مند می شوند. عمده خدمات به‌صورت الکترونیکی ارائه‌ می شود و از این‌جهت مشکلی وجود ندارد. بیمه دی در همه مراکز استان‌ها شعبه دارد و در شهرهایی که شعبه ندارد، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات رسانی صورت می گیرد

لازم به ذکراست بیمه دی از مهرماه سال ۱۳۹۶ با حضور در مناقصه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین شرکت های بیمه توانست با ارائه بهترین نرخ و شرایط، برنده این مناقصه شود. در سال ۹۷ نیز این اتفاق تکرار و بیمه دی برای سال دوم برنده مناقصه شد. این شرکت علی رغم محدودیت هایی که در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان جامعه معزز ایثارگری وجود داشته است توانسته به خوبی این قرارداد را پیش ببرد.امیداست این شرکت بیمه ای به عنوان الگویی در زمینه بیمه های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا