اخباربانک و بیمهویژه ها

آغاز جشنواره پایانه‌های فروش ایران کیش متصل به حساب بانک تجارت

به گزارش صنعت کار، ایران کیش این جشنواره شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاههای مجهز به پایانه های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان  این شرکت متصل به بانک تجارت است،  بر اساس این جشنواره قرار است ۱۲ جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه ۲ جایزه ) و ۳۰۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا شود .

گفتنی است ۷۳۳ جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه کشی به صورت ماهانه بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد. همچنین پذیرندگان محترم با مراجعه به  سایت ایران کیش به آدرس https://festival.irankish.com/bti می توانند متصدیان فروش خود را ثبت نام کنند و شانس ایشان را برای دریافت دو کمک هزینه خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال و قرعه کشی ماهانه ۱۰۰۰ کارت هدیه  یک میلیون ریالی امتحان نمایند .

نحوه امتیازدهی پذیرندگان و متصدیان به شرح ذیل است :

مجموعه امتیازات از طریق وب سایت ایران کیش به آدرس https://festival.irankish.com/bti شماره گیری کد دستوری #۸۸*۷۸۸*  و مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرس www.tejaratclub.ir قابل رصد است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۱۶۸۸ و مرکز تماس ایران کیش(CALLCENTER)  تماس حاصل فرمایید

لازم به ذکر است، منظور از متصدیان پایانه های فروش کاربر استفاده کننده از دستگاه POS در هر فروشگاه است.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا