اخبارصنعت و معدنویژه ها

افتتاح همزمان نمایشگاه های بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران و نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل

به گزارش صنعت کار، مراسم افتتاح همزمان این 3 نمایشگاه با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، محمد باقر عالی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مدیران عامل شرکت های ایران خودرو و سایپا برگزار شد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با مشارکت ۵۹۸ شرکت داخلی و حضور ۸۰ شرکت از نوع کشور خارجی برگزار می شود.

شرکت کنندگان خارجی از کشورهای ایتالیا چین لبنان لیتوانی کره جنوبی آلمان هند ژاپن و ترکیه هستند.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است که با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر برگزار می گردد.

این نمایشگاه همجنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها است.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو هر سال در آبان ماه (ماه نوامبر) در تهران برگزار میشود و شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو میزبان این نمایشگاه در هر دو بخش داخلی و خارجی می باشد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 18 ام تا 21 ام آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

سومین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران نیز با مشارکت ۵۴ شرکت داخلی در متراژی بالغ بر ۴ هزار و ۳۷۵ متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی تهران از هجدهم تا بیست و یکم آبان ماه برپا خواهد بود.

اهمیت استفاده از لیزر امروزه به گونه ای است که پیشرفت بسیاری از صنایع و فناوری ها مانند صنایع فضایی، پزشکی، مخابرات و صنایع نظامی مدیون دستاوردهای صنعت لیزر است.

همچنین ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل نیز با حضور ۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه در همین بازه تاریخی برقرار است.

در این نمایشگاه، توانمندی‌های صنایع بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در حوزه‌های پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی و پدافند پرتوی معرفی می‌شوند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا