اخبارچند رسانه ایصنعت و معدنویژه ها

استقبال ویژه از پاویون ایران در نمایشگاه عراق

به گزارش صنعت کار، سید علیرضا صدر زاده گفت: چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد بزرگ‌ترین رویداد بازرگانی‌ عراق است که از ۲۰ آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی بغداد افتتاح گردیده و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه 15درصد از نمایشگاه بازرگانی بغداد به غرفه‌های ایرانی اختصاص دارد، افزود: 112 شرکت ایرانی در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور یافته اند و بزرگترین پاویون بین 23 کشور شرکت‌کننده در نمایشگاه بازرگانی عراق به ایران تعلق دارد.

مدیر مرکز نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان کرد: 112 شرکت ایرانی حاضر در چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق در زمینه‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خودرو و قطعات، مواد غذایی، فرش ماشینی، صنایع دستی و… فعال هستند.

صدر زاده به مساحت 17 هزار مترمربعی این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: حدود 15 درصد از این میزان یعنی قریب به 2500 متر از مساحت نمایشگاه به شرکت‌های ایرانی اختصاص دارد که در قسمتی از آن پاویون شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها با حضور 30 شرکت با همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.

مجری پاویون ایران در چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد در پایان از بازدید بیش از 2 میلیون نفر از این نمایشگاه در طول مدت برگزاری آن خبر داد و گفت: در جریان سه روز برگزاری تا کنون استقبال ویژه ای از غرفه های ایرانی در چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق انجام گرفته است.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا