اخباربرترخودرو

رانندگان تاکسی از افزایش غیرقانونی کرایه‌ خودداری کنند

به گزارش صنعت کار، مرتضی ضامنی در پی ابلاغ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در رابطه با اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار کرد: براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از  بامداد 24 آبان، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه عمومی بنزین‌سوز اجرایی شد که حمل و نقل عمومی هم از این قاعده مستثنی نیست.
ضامنی درباره سهمیه تعلق‌گرفته به تاکسی‌ها  گفت: سهمیه تعلق گرفته برای تاکسی‌های بنزینی ماهانه 400 لیتر و تاکسی‌های گازسوز ماهانه 200 لیتر است.
وی درباره خودروهای سرویس مدارس افزود: تامین سوخت خودروهای سرویس مدارس که در سامانه سپند ثبت‌ نام کردند در کارگروه مربوطه این موضوع در دست بررسی است که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با افزایش کرایه تاکسی‌ها تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه افزایش کرایه نداریم. با عنایت به تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی‌ها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن ارائه خدمات مناسب از هرگونه افزایش کرایه خارج از چارچوب قانونی آن خودداری کنند.
ضامنی در پایان گفت: قیمت «سی ان جی» هیچ‌گونه افزایش و تغییری ندارد، همچنین تاکسی‌های اینترنتی به شرط فعالیت در چارچوب دستورالعمل ساماندهی و نظارت شهرداری‌ها بر این حوزه، مطابق با پیمایش انجام شده تا سقف مشخص اعتباری معادل سهمیه مورد نظر دریافت می‌کنند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا