اخبارصنعت و معدنویژه ها

به دلیل عدم تغییر قیمت نفت گاز، افزایش نرخ کالا و خدمات وابسته تخلف می باشد

به گزارش صنعت کار، نادر میرشکار در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زاهدان ، در محل فرمانداری زاهدان ، اظهار داشت : افزایش نرخ قیمت بنزین تصمیم نظام بوده و قانون است و دولت تدابیر لازم را در این خصوص در نظر گرفته و حتی جهت آژانس های تاکسی اینترنتی و … سهمیه در نظر گرفته خواهد شد .

وی ادامه داد : در شرایط پیش آماده هماهنگی و همکاری دستگاه در نظارت ها و بازرسی ها لازم می باشد و گشت های مشترک بازرسی دستگاه های اجرایی انجام خواهد شد .

میرشکار خاطرنشان کرد : با توجه به افزایش نرخ قیمت بنزین تمایل مردم به جهت استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر خواهد شد ، نقش شهرداری ، اتوبوس رانی و تاکسی رانی در جهت ساماندهی و نظارت ها پررنگ خواهد بود .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه تامین ، توزیع و قیمت گذاری بیشتر کالاهای اساسی در دست دولت می باشد در این ارتباط هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت و هرگونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود .

نادر میرشکار در ادامه افزود؛ با تغییر قیمت نرخ بنزین ، به دلیل اینکه قیمت نفت گاز تغییر نداشته افزایش نرخ کالاو خدمات چون وابسته به حمل و نقل به سوخت نفت گاز تخلف می باشد .

رییس سازمان صمت استان در پایان ، اعلام داشت : هم استانی های عزیز می توانند در صورت هرگونه تخلف اقتصادی جهت پیگیری لازم ، مراتب را از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری سامانه بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت استان به شماره ۱۲۴ ، گزارش نمایند .

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا