برگزیدهراه و ساختمانویژه ها

وزارت راه و شهرسازی ثبت نام مسکن ملی را در پنج استان انجام می دهد

به گزارش صنعت کار، «محمود محمودزاده» روز چهارشنبه گفت: با هدف جبران وقفه در ثبت نام مسکن ملی، ظرفیت جدیدی برای ثبت نام ایجاد شده است.

وی گفت:براین اساس علاوه بر سه استانی که از قبل در نوبت ثبت نام بودند دو استان دیگر هم وارد پروسه ثبت نام و شناسایی متقاضیان می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه گفت: علاوه بر چهارمحال و بختیاری، یزد و همدان، ثبت نام از متقاضیان استان‌های کرمانشاه و خوزستان هم انجام می‌شود.

وی از تغییر گروه‌بندی استان‌ها خبر داد و گفت: از ۱۶ آذر به بعد ثبت نام‌ها از گروه‌های سه تا چهارتایی به گروه‌های پنج تا ٦ تایی تقسیم‌بندی می‌شود و بعد از مهلت سه روز، ثبت نام پنح استان دیگر اعلام می‌شود.

بر اساس توضیحات معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تا پایان آذر ماه ثبت نام مسکن ملی در تمام استان‌ها تمام می‌شود.

محمودزاده در زمینه ثبت نام تهرانی‌ها در مسکن ملی گفت: تا پایان آذرماه ثبت نام منقاضیان تهرانی هم برای مسکن ملی انجام می‌شود.

وی گفت: تلاش می شود بیشترین ظرفیت را برای تهران ایجاد کنیم و بر همین اساس ثبت نام تهرانی‌ها در سامانه تاکنون به تعویق افتاده، اما درآذر ماه جاری انجام می‌شود.

معاون وزارت راه وشهر سازی تصریح کرد: اکنون و در مرحله نخست ثبت نام مسکن ملی؛ هیچ ثبت نامی برای طرح‌های مشارکتی مسکن (مثل مسکن تهرانسر) انجام نمی‌شود و ثبت نام فعلی مربوط به طرح های واگذاری ٩٩ ساله زمین است.

 

 

منبع: ایرنا

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا