برتربرگزیدهراه و ساختمانویژه ها

بارش باران در آزادراه قزوین – رشت و مه‌گرفتگی در جاده‌های چالوس و هراز

به گزارش صنعت کار، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی،سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ سایر جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار ۱۸۴ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بر اساس گزارش این سازمان از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم‌اکنون تردد روانی در جاده‌های هراز، فیروزکوه ،چالوس و آزادراه قزوین – رشت مشاهده می شود.

علاوه بر بارش باران در آزادراه قزوین-رشت،مه گرفتگی در ارتفاعات جاده‌های چالوس و هراز گزارش شده است.

بر اساس آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز هم‌اکنون ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک گزارش شده است.

همچنین بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی،اصفهان،زنجان،قزوین،لرستان،چهارمحال و بختیاری،همدان،مرکزی ،کردستان،کرمانشاه،لرستان و قم مشاهده می‌شود.

بارش باران نیز در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی،ایلام،خوزستان و گیلان گزارش شده است.

مرکز مدیریت راههای کشور از رانندگان خواست برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بازگشایی جاده توره – بروجرد بعد از برف سنگین اراک

مرکز مدریت راه‌های کشور از بازگشایی جاده توره –بروجرد در استان مرکزی بعد از یک برف سنگین خبر داد.

به گزارش صبح شنبه مرکز مدیریت راههای کشور جاده توره – بروجرد که از دو روز پیش به علت بارش شدید برف و لغزنده بودن مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

در فصل سرما بارها این مسیر به دلیل حجم بالای بارش برف مسدود می‌شود.

آزادراه در حال ساخت خرم‌آباد – اراک با هدف کنترل ترافیک و کاهش خطرناک ناشی از تردد در فصل سرما در سال‌های آینده مسیر جایگزین مناسب و ایمنی برای گردنه‌های پرخطر توره – بروجرد است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا