اخباربانک و بیمهویژه ها

مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم

به گزارش صنعت کار، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، ابتداگزارشی توسط ریاست محترم اداره کل بازرسی جناب آقای صادقی ارائه و در ادامه مدیرعامل محترم موسسه جناب آقای جوادی به ایراد سخن پرداختند و با ذکر حدیثی از حضرت امام رضا علیه السلام همه حاضرین را به دوستی، محبت، مودت، مشارکت و همکاری ،پرهیز از کدورت و دشمنی توصیه و تاکید فرمودند همکاران همواره باید باهمکاری همدیگر برای پیشبرد امور و رسیدن به اهداف گام برداريم.
ایشان در ادامه خطاب به کارشناسان محترم بازرسی اظهار داشتندشمابازرسین همکاران سخت کوشی هستيد که در کمال صداقت و درستکاری فعالیت می كنيد و همواره رنج سفر، ماموریت و دوری از خانواده را به دوش می كشيد كارشناسان بازرسي از بهترین نیروهای موسسه انتخاب وبا توجه به دانش وتجربه وتعهد وصداقت، امور محوله را به درستی وبه دور از حب وبغض به انجام مي رسنند افرادی که برای این کار انتخاب شده اند دارای مولفه های مذکور هستند.درادامه ابراز داشتند بازرسین به منزله حسگر هاي موسسه هستندکه باید در زمان بروز خطا اعلان هاي لازم را به مدیران گزارش کنند تا تصمیمات لازم به موقع اتخاذ واز سؤاستفاده های احتمالی پیشگیری گردد.
حاج آقای جوادی در ادامه بیان داشتند بازرس باید خودش نمونه باشد تا سایرین نیز به توصیه ها و تذکرات وی عمل کنند. رویکرد بازرسی باید آموزشی باشد نه مچ گیری و در بررسی شعب باید صداقت درگفتار و کردار، خوشروئی و برخورد خوب با مسئولین شعب و سایر کارکنان و حفظ آبروی آنان سرلوحه کار قرار گیرد. چرا که در اسلام نیز توصیه اکید به حفظ آبروی مومن شده است. در واقع بازرس در جایگاه قضاوت است و همواره باید منافع سازمان را به منافع شخصی ترجیح دهد و لازم است همکاران بازرسی باید دقت و توجه بیشتری در کنترل هایی که انجام می دهند داشته و حفظ اسرار همکاران و موسسه را رأس برنامه کاری خود قرار دهند.
در ادامه این جلسه معاونت اداری و منابع انسانی، معاونت امور شعب و روسای مناطق 1 و 2 و ریاست اداره آموزش نیز مطالبی را به سمع و نظر حاضرین رسانده و در پایان نیز کارشناسان محترم ادارات بازرسی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نکته نظرات وسوالات و خواسته های خودرا بیان داشتند.
جلسه با ذکر صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان عجل الله و عاقبت بخیری همکاران خاتمه یافت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا