اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

تاکید بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات و عملکرد صندوق / تعمیق ساخت داخل نیازمند حمایت نهادهای مالی و اعتباری

به گزارش صنعت کار، محمد رضا انواری ضمن این بازدید در نشستی با مدیرعامل صندوق بر نحوه اطلاع رسانی صحیح و دقیق از خدمات و عملکرد صندوق در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد .

وی گفت : با توجه به رسالت صندوق بر حمایت از طرح ها و صنایع پیشرفته، متقاضیان دریافت تسهیلات و ضمانتنامه ها باید بتوانند ضمن آگاهی درست و کامل در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات این سازمان بهره مند شوند .

وی با اشاره به اجرای نهضت تعمیق ساخت داخل افزود : در این زمینه نهادهای مالی و اعتباری می توانند با ارایه خدمات مالی و ضمانتی در کنار صنایع فعالیت کنند و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نیز در کنار صنایع هایتک و نوین به خوبی ایفای نقش کند .

در این نشست همچنین مدیرعامل صندوق حمایت ازتحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ضمن اشاره به عملکرد 8 ماهه گذشته از رشد 17 درصدی ارایه تسهیلات و رشد 85 درصدی ارایه ضمانت نامه ها خبر داد .

رضا نقی پور اعلام کرد : اکنون مدت زمان ارایه ضمانت نامه متقاضیان به یک روز و مدت زمان ارایه تسهیلات از سوی این صندوق به یک ماه کاهش یافته است .

وی اعلام کرد : در نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل که اخیرا در شیراز برگزار شد توافقات و تفاهم نامه های خوبی باشرکتهای متقاضی در زمینه اعطای تسهیلات و ضمانت نامه ها به امضا رساندیم.

نقی پور ضمن اعلام خبر افتتاح چهارمین نمایندگی صندوق متبوع خود در استان قزوین طی امسال گفت : روز 26 آذرماه جاری چهارمین نمایندگی صندوق را در قزوین افتتاح می کنیم و تا پایان سال برای افتتاح 10 نمایندگی در سراسر کشور هدفگذاری کرده ایم.

منبع: شاتا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا