اخبارچند رسانه ایویژه ها

افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

به گزارش صنعت کار، محمود صدیقی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: بازار هدف محصولات معرفی شده در پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی کشورهای آسیای میانه از جمله عراق، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس است.

وی با بیان این که کالاهای صادراتی در این حوزه در حال حاضر به سه بخش تقسیم می شوند، افزود: گروه اول شامل کالاهایی است که با برند خارجی در ایران تولید و به کشورهای اروپایی و عمدتاً آلمان و ایتالیا صادر می شود که تمام این کالاها دارای نشان استاندارد تجهیزات پزشکی اروپا (CE) هستند و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب برای آنها تقاضا وجود دارد.

صدیقی یادآور شد: گروه دیگری از کالاهای تجهیزات پزشکی با نشان (ساخت ایران) به کشورهای آسیایی میانه و شوروی سابق، آمریکای لاتین، عراق، افغانستان و سوریه صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی دیگر از تجهیزات پزشکی به صورت دانش فنی یا قطعات صادر می شود که در کشورهای دریافت کننده مانند آلمان، سوئد، بلاروس، مالزی، چک و روسیه مراحل مونتاژ، تست، کالیبراسیون، بسته بندی و بر چسب گذاری روی آن انجام می شود.

رئیس ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی با اظهار این که هشت شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، انگلستان، ترکیه، آلمان، سوئد و هند در این نمایشگاه حضور دارند، اعلام کرد: 124 شرکت داخلی نیز به همراه این شرکت های خارجی در فضایی بالغ بر 12 هزار متر مربع محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا