اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

معرفی ۴۱۶ واحد تولیدی استان سمنان به بانکها جهت دریافت تسهیلات

به گزارش صنعت کار، بهروز اسودی در دویست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: از ابتدای اجرای طرح رونق تولید در استان ، ۴۱۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی افزود: در سالجاری به ۱۹۹ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان حدود ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است که از این تعداد ، ۸۵ واحد به ارزش ۳۷۴ میلیارد تومان مربوط به رونق تولید و ۱۱۴ واحد به ارزش ۲۱۹ میلیارد تومان مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۱۰۲۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۱۷۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

بهروز اسودی اذعان داشت : در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۱۷ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی چهار واحد تولیدی سنگ نمای سیمین ، آلا سبز کویر ، پارت ساره ایرانیان و نان تلاش بررسی شد.

 

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا