اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

پرداخت ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران استان قزوین

به گزارش صنعت کار، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین با ارائه گزارشی از وضعیت اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ به بخش صنعت افزود: از ابتدای ابلاغ تبصره ۱۸ به استان تعداد ۱۸۰ مورد درخواست تسهیلات توسط واحدهای صنعتی دریافت شده است.

سعید نبیل بیان کرد: از این تعداد ۵۶ مورد توسط کمیته مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد و به ۹ درخواست هم مبلغ ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نبیل تصریح کرد: اعتبارات تخصیص یافته از محل تبصره ۱۸ در سراسر کشور بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است که توسط ۷ بانک عامل پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: عمده مشکلات تبصره ۱۸ در استان شامل تأخیر در ابلاغ و تخصیص اعتبار، نبود امکان پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به طرح‌های نیمه تمام و اعمال محدودیت در سامانه هماهنگی بر اساس سهم تخصیصی به هر استان است که برای رفع آن اقدام خواهیم کرد.

جلسه بررسی وضعیت اعطای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ریاست عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، حسین زکی زاده مدیر کل حوزه اقتصادی استاندار، لشکری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت، احمدی رئیس اداره امور طرح‌ها و سرمایه گذاری سازمان صمت و کارشناسان و مدیران بانک‌های عامل در استانداری قزوین برگزار شد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا