راه و ساختمانویژه ها

مسافران نوروزی با 14 هزار اتوبوس سفر می کنند

به گزارش صنعت کار، نیما شهرزاد مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ؛ اظهار کرد: از دو ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف اقدامات لازم را برای سفرهای نوروزی انجام داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: زمان برگزاری طرح نوروزی حمل و نقل جاده‌ای از 23 اسفند 96 تا 17 فروردین 97 به مدت 24 روز برگزار می‌شود.

شهرزاد یادآور شد: امکان پیش‌خرید بلیت اتوبوس برای ایام نوروز از 17 بهمن 96 به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنی) نیز فراهم شد.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: تا 6 اسفند امسال، 380 هزار بلیت اتوبوس به فروش رسیده که بیشترین مبدأ خریداری شده استان خراسان رضوی بوده است.

وی توضیح داد: در طرح نوروزی امسال 14 هزار و 500 اتوبوس، 20 هزار دستگاه مینی‌بوس و 28 هزار دستگاه سواری کرایه نسبت به جابه جایی مسافران اقدام می‌کنند.

شهرزاد یادآور شد: 117 هزار راننده و کمک راننده آموزش دیده در این طرح مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر اینکه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس از سه سایت payane.ir، safar24.com، mrblit.com و همچنین سایت‌های تخصصی شرکت‌های حمل و نقل اتوبوسرانی بلیت خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه مسافرانی که قصد سفر برای ساعت خاصی دارند تهیه بلیت خود را به روز آخر موکول نکنند، گفت: مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند تا برای تهیه بلیت برای ایام آخر سال با مشکل مواجه نشوند.

شهرزاد تأکید کرد: نرخ بلیت اتوبوس از طریق اتحادیه تعاونی‌های مسافری و کانون اتوبسرانان تعیین می‌شود که به گفته آنان امسال هیچ افزایش قیمت بلیتی نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا