صنعت و معدنویژه ها

بازار خرید و فروش برای روز مادر داغ شد

به گزارش صنعت کار، این روزها بازار رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و زودتر از طبیعت به استقبال سال نو رفته است.علاوه بر خریدهای شب عید، خرید های مناسبتی برای روز مادر نیز حال و هوای بازار را تغییر داده و بیش از پیش به هیجان این روزهای بازار افزوده است.

اکثر افراد در هنگام خرید به مناسبت روز مادر بیشتر به سراغ محصولات زینتی و تزئینی می روند که کالاهایی مانند طلا و جواهر، وسایل تزئینی خانه، شال و روسری، لباس، کیف و موارد مشابه را شامل می شود.

صاحبان این اصناف نیز از این فرصت استفاده می کنند و برای جذب مشتری بیشتر اقدام به حراج کالاهای خود می کنند. حراج هایی که گاها مشاهده می شود بر روی قیمت آنها افزوده شده و با تخفیف های 20 یا 30 درصدی به قیمت قبلی خود می‌رسد و یا در صنف طلا و جواهر تبلیغاتی در خصوص فروش زیورآلات با اجرت پایین دیده می شود.

کیف به عنوان یکی از هدایایی است که در این ایام انتخاب می شود، قیمت ها نشان دهنده آن است که برای خرید یک کیف چرم با توجه به سایز، مدل، نوع چرم و برند سازنده آن حداقل باید از قیمت 120 هزار تومان به بالا هزینه کنید، اگر قصد خرید کیف پول چرم را دارید که مبلغ آن با توجه به عوامل موثر در قیمت در محدوده کمتر از 100 هزار تومان قرار دارد.

در صنف روسری و شال نیز با توجه به سایز و جنس روسری قیمت ها به طور متوسط از مبلغ 30 هزار تومان آغاز می شود.

برای خرید عطر و ادکلن نیز قیمت ها با توجه به برند سازنده و حجم آن به طور متوسط از مبلغ 50 هزار تومان آغاز می شود، البته قیمت عطرهای جیبی به مراتب کمتر از قیمت سایر عطرها است.

قیمت عینک آفتابی نیز به طور متوسط از رقم حدود 100 هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان ادامه دارد.

لوازم آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از گزینه های انتخابی است که یک کالا مشابه در سطح بازار قیمت‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است.محصولاتی مانند زیورآلات و محصولات مشابه نیز یکی دیگر از کالاهای پرتقاضا در ایام روز زن و روز مادر است که دامنه قیمتی متنوعی دارد.

گفتنی است بنا بر سلیقه افراد محصولات فرهنگی، هنری، ورزشی، لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال نیز می تواند به عنوان گزینه ای برای خرید هدیه روز زن و مادر مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: میزان
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا