اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

سي‌‏وپنجمين مدرسه بانک اقتصادنوين در روستاي خورآباد بخش کهک شهرستان قم ساخته مي‌‌شود

به گزارش صنعت کار، آيين کلنگ‌‏زني اين مدرسه با حضور عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي خورآباد برگزار شد.
در اين مراسم بلگوري با اشاره به خدمات بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين به عنوان يک بنگاه اقتصادي در کنار فعاليت‌هاي حرفه‌اي و اقتصادي خود در ارائه خدمات بانکي و کمک به رونق توليد و اشتغال در کشور، ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي را نيز وظيفه خود مي‌داند و در همين راستا تاکنون در احداث 35 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است. او در ادامه سخنانش توسعه اقتصادي کشور را در گرو پرورش نيروي انساني توانمند دانست و افزود: يقينا مديران و نقش‌آفرينان آينده کشور در بطن همين مدارس تربيت خواهند شد.
در ادامه اين مراسم مهجور، رئيس آموزش و پرورش بخش کهک قم ضمن تشکر از اقدام انسان‌دوستانه بانک اقتصادنوين ابراز اميدواري کرد با احداث اين مدرسه دانش‌آموزاني که به دليل کمبود امکانات و بعد مسافت مجبور به ترک تحصيل مي‌شدند بتوانند در شرايط مطلوب‌تري تحصيلات خود را ادامه دهند.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوين روستاي خورآباد با 1650 مترمربع محوطه و 350 مترمربع زيربنا ساخته و تجهيز خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا