اخباربانک و بیمهویژه ها

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۷۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش صنعت کار، بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای، تخصصی و صدر درصد دولتی بخش تعاون در چارچوب وظایف و رسالت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی و نقش‌آفرینی مناسب در حمایت و پشتیبانی از هم‌میهنان آسیب‌دیده و گرفتار ناشی از بلایای طبیعی به‌مثابه گذشته و اتفاقات قبل، یک‌بار دیگر شرایط لازم را برای همدردی و التیام بخشی به مسائل و مشکلات عزیزان هم‌وطنان و مصائب دیدگان ناشی از سیل فراهم نموده است و در همین راستا مبلغ ۷۰ میلیارد ریال را در قالب پرداخت وام قرض‌الحسنه به ازای سرانه هر نفر تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه منظور نمود.

قابل‌ذکر است وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با یک ضامن و در صورت ضرورت به‌صورت زنجیره‌ای با معرفی استانداری (ستاد بحران) پرداخت خواهد گردید.

مضاف بر اینکه استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس، متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرائم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی ازجمله موارد دیگر در حمایت و مساعدت با عزیزان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.

گفتنی است که بانک توسعه تعاون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی به هم‌وطنان سیل‌زده این استان منظور نموده است و همچنین در راستای امکان مشارکت هرچه بهتر و بیشتر هم‌میهنان، جامعه تعاون گران و همچنین کارکنان و خانواده‌های همکاران بانک توسعه تعاون با خسارت دیدگان سیل اخیر و امکان استمرار و تداوم کمک‌های نقدی به این موضوع، شماره‌حساب‌هایی به همین منظور پیش‌بینی‌شده است تا کلیه هموطنان به‌ویژه تعاون گران و همچنین کارکنان و خانواده همکاران بانک توسعه تعاون بتوانند کمک‌های نقدی خود را به این حساب واریز نماید تا پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی در اختیار عزیزان سیل‌زده قرار گیرد.

شماره‌حساب جاری نزد شعبه مستقل بانک توسعه تعاون تحت عنوان:
(کمک‌های خانواده بانک توسعه تعاون به آسیب دیدگان بلایای طبیعی) 313.111.10000.4
شماره کارت 8887-7777-0870-5029

اعلام شماره‌حساب کمک‌های مردمی سازمان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک توسعه تعاون جهت مشارکت و واریز نقدی مردم.
شماره‌حساب جاری تعاون:313.111.2559294.1
شماره کارت: 9999-0999-0870-5029

بی‌تردید ملت شریف و بزرگ ایران همواره ثابت کرده است که در موقعیت‌ها و شرایط مختلف با روح بزرگ و درک والا در عرصه عمل هم دردی و همدلی و اتفاق و اتحاد را به‌مثابه یک خانواده در حمایت و پشتیبانی به منصه ظهور گذاشته است.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا