اخبارگوناگون

فناپ درخت آرزوهای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی را بارور می‌کند

به گزارش صنعت کار، همزمان با فرا رسیدن بهار، فناپ با کمک و معاونت موسسه خیریه نیک بنیادان مهرگان، از موسسات بومی و فعال در امداد رسانی به آسیب دیدگان کرمانشاه اقدام به مشارکت در سه کارزار امدادرسانی برای گروه مخاطب کودکان و نوجوانان مدارس روستایی شده است.

نخست و به بهانه روز درختکاری در 15 اسفند با مشارکت در کارزار #درخت آرزوها تلاش می‌شود تا آرزوی هرچند کوچک ولی کودکانه دانش‌آموزان مدارس روستایی در آستانه سال نو برآورده شود. در این کارزار، کودکان با کاشت یک درخت نمادین، آرزوی خود را بیان می‌کنند و برگزارکنندگان خواهند کوشید تا برای برآوردن آن آرزو اقدام نمایند. در مرحله دوم که اکنون در فاز تحلیل مطالعات اولیه است، در کارزار #کلاس آرزوها تجهیز مدارس روستایی منطقه در دستور کار قرار دارد.

هدف آن است تا در آغاز بهار، و همزمان با بازگشت دانش‌آموزان در 15 فروردین سال 97، شادی و نشاط ایشان با دسترسی بهتر به و برخورداری بیشتر از امکانات و منابع آموزش، تربیتی و تفریحی به انتخاب خودشان دوچندان شود. در مرحله سوم در 15 اردیبهشت و همزمان ایام نمایشگاه کتاب که بزرگترین رویداد فرهنگی ملی قلمداد می‌شود، در کارزار #کتاب_آرزوها، با تامین منابع و تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی، مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها، این برنامه ادامه می‌یابد. مدیریت مالی و تامین منابع در این اقدام مشترک بر عهده شرکت فناپ خواهد بود. همچنین شرکت‌های زیرمجموعه نیز در این برنامه سهم خود را به فراخور ایفا خواهند کرد.

از سوی دیگر مدیریت محتوا و پشتیبانی عملیات بر عهده شریک بومی، موسسه مهرگان است. فناپ و مهرگان امیدوارند از این همکاری تجربه‌ای موفق و اثرگذار را در بهبود شرایط روحی آسیب‌دیدگان گروه کودک و نوجوان کرمانشاهی برجاگذارند. تمرکز بر نیازهای ثانویه، با تاکید بر سلامت روان، بهبود وضعیت رشدی و تربیتی و کیفیت بخشی به محیط و تجربه مدرسه‌ای از اهداف اصلی این طرح و منطق طراحی کارزارها بوده است.

منبع: فناپ

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا